Thursday, April 29, 2010

malam yang larut..

pagi ini,
memberi ketenangan kepadaku,
memberi nafas bagiku terus belajar,
memberi seribu satu persoalan yang aku sendiri xpasti
akan jawapan nya...

tepat pukul 2 pagi,
aku masih disini,
menghadap laptop acer aspire 4315,
pemberian dari atok ku,
sempena tamat SPM 2007..

malam semakin larut,
aku terus membelek-belek nota diplomacy,
yang pointnya baru aku dapat 3,4jam yang lalu,
kemas di dalam helaian A4,
namun masih tidak sempurna,..

pagi bakal kunjung tiba,
tidak memberi ku ruang,
menghayati masa tidur yang semestinya indah,
bagi mereka yang tidur..

esok pagi,
aku akan menduduki 2ujian,
yang agak mengancam badge kuning yang ingin aku gapai,
mungkin kah aku layak baginya?..




p/s:syyhh...senyap cket..aku ngah stdy nie...mental-mental,aku tulis blog..korang keep it silent coz someone is sleep very well in her bed..hihi..chaiyok2!!..

4 comments:

Penulis Setia said...

hhahah..sengal la..ko..sape yg tdo tu?...gud luck

Unknown said...

ne bley gtw ko...haish...

FYONNA BEATRICE said...

i know im sleep well last night!!!jealous much,hubby??eeeii..ya la.org srh blaja xmok!

Unknown said...

hihihi...im not jealous with u,honey...just missing u alot while studying..hek:P