Thursday, May 20, 2010

fikiran ku apabila di hadapan laptop...




dikala hujan lebat merenjis-renjis rumah ku,terdetik diriku ingin mencoret sesuatu pada blog milik ku ini..terus meneliti ayat-ayat yang patut aku pilih untuk menbuatkan kalian terus-menerus membaca,....ok...hambar..ahaks

aku ada soalan nie kat kalian..kalau korang bkak laptop dan boleh access to internet,apa yang korang akan bkak??haa...stop baca jap...then....berfikir...dapat jawapan???....ok....simpan je jawapan korang then terus kan berfikir....hek..baik buruk belakang cerita la kan...

ok...then korang banding kan ngn jawapan aku nie...ada yang same x???...

kalau la aku bkak laptop dan boleh access internet,...
first sekali aku akan bkak mukabuku...usha-usha jap ada member baru atau x,then terus ke profile...ada x sape-sape yang post or comment aku punyer post...
second,agak-agak bosan ngn mukabuku,aku akan terus bkak chess.com....bermain main catur ngn player-player lain secara online...main chess aku memang jarang rasa bosan...kalau terus menerus menang la kan...tapi,kalau kalah dan terus kalah,sapa-sapa main pun fed up...hehe..
third,website-website lain aku bkak kejap-kejap je...cam maybank2u,utusan online, and so on...bukan ape,aku nie jenis yang xsuke membaca benda yang aku rasa malas nak baca...hampir sume benda-benda yang berkaitna membaca nie,aku memang malas...sebab tu la aku lame xmencacau dalam blog nie..hihihi..

my friend,
so,ada yang same x??klo xde tu,elok la..korang boleh g jauh dari tuu..hehehe


p/s:aku rasa cam nak selsama je sekarang..hopefully flu nie xlame...:)
















No comments: