Thursday, May 6, 2010

berakhir sudah semester 2,bermulanya cuti..


alhamdulillah,syukur ke hadrat illahi dengan limpah dah rahmat-Nya,aku telah berjaya menghabiskan paper final semester 2 semalam,05may2010...(arini baru nak post,sbb hepi sgt smlm...hahahahaa)....

paper smalam sepatutnya 3credit hours,tapi aku wat cam 1credit hour je...bukan ape..hatiku lansung tidak concentrate dengan last paper but then,i still doing my best...hatiku sejak dari hari selasa lepas,asyik terkenang kampung halaman..sekian lama akutidak balek ke kampung..bersenda gurau dengan adek-adek,bermesra ngn parent,especially my mom,lepak-lepak ngn shbt baek ku,..haish...aku dah boleh lupe dah sume tuu even untuk sementara...seminggu je cuti kan...tapi xpe,at least ada cuti daripada xde terus kn...

esok,aku dah start cuti...so,rentetan itu maybe menyukarkan aku untuk meng'update' blog nie recently..papehal nanti,lepas abes cuti,aku cite la mane-mane part yang aku rase seronok nak share ngn korrang...hhehehehe:)..

pejam celik,pejam celik,xsangka aku dah habes kan setahun dalam proses nak mendapatkan segulung ijazah...wahhh...indah sungguh..harap-harap,xda la aral melintang tok aku mendapatkannya...amin...

so,u guys hopefully have a great moment in holiday too..(balek-balek nanti,bawak la makanan cket tok membe ni ha..hek)

that all i have for this morning...

assalamualaikum.w.b.t







No comments: