Friday, January 8, 2010

al-kisah~~pelempang julung kali nya kt pipi aku yang comel:)


assalamualaikum bro...
post kali ni aku nk tulis wakil diri dalam diri ak(ntah spe la en)..aku teringat 1st time aku kene tampar layang ngn mama aku...
mcnie cite nye...time tuu,aku baru je menjangkau usia 7tahun...klo kt malaysia,umo 7tahun nie da layak dah masuk darjah 1...aku pon memulakan hidup aku sebagai seorang murid darjah 1 yang sangat jayanye..poyo je..hahah..time ni,aku masih lagi hepi-hepi.bese ;a...dapat jumpe ramai kawan..
..ok.cukup tok pengenalan..cite saat kemuncak aku kene lempang plak...satu hari tu,mama aku xpenah pon nk kesah pasal homework aku tapi tetbe plak ari tuu dia cam free nk teman aku wak homework...aku ingat lagi time tuu,english aku mmg worst tahap dewa yang loser gilew...mama aku pon ask me to read first page of english text book year 1..('hello,my name is sarah..hi,i am jacob..nice to meet you'''...klo korang masih ingat la)..aku xley bace bende alah tu..rse perit sangat.aku xtw knpe..

tetbe je mama aku naek benggang..tang..1das penampar paling perfect mama aku bagi t pipi kiri k kanan k aku pon xingat..tersembur darah suci anak mama nie..saket die amat kaw sekali..sekali je la..klo xsilap aku,darah aku ada gak yang terkene buku text english darjah 1 aku tuu...

tu la first time aku kene lempang..kali k-2 kene ngn ustaz kaki gile..tym darjah 4..
kali-3,time kantoi bawak naek makanan mase aku sekolah kt MTD..ser xser la kn...
semalam,kali ke bape tah aku kene time masuk UPNM nie..aku dah boleh agak dah..yang mne yang pandai lempang,and yang mne men ske kple tut dy nk lempang org...

memang la saket,perit,pedih,pilu n sewaktu dengan nye..huhu..
rase nye,cukup lah post kali nie..melepaskan rase yang terbuku di hati di kala sunyi tanpa beliau..
salam

No comments: