Tuesday, April 27, 2010

teruja ;;)







hihihi...petang ni aku xbukak buku lg...ntah mengapa aku jadi begini...maybe subjek yang akan aku tempuh lepas ini lansung xda harapan atau aku dah mantap sangat nak score subjek nie...let us think it together...chill:P

dikala petang nie,selepas penat memerah otak bermain chess online,terdetik dihati aku tok usha-usha blog2 follower aku...n u know what i see???i see everything...lawa dowh blog korang-korang nie...sedikit jeles timbul di benak hatiku...ayat puitis...hahahaha.malah,someone yang aku ajar dulu pon dah punyai blog lagi lawa dari aku..huh..hek..


serius lawa..aku dah nekad dah..nanti-nanti aku nak jgk wat blog yang lawa cam korang-korang...tgk la nanti..hihihi...papehal pon,dari ape yang aku buat sume dtg dr korang-korang jgk..b4 any changes in my blog,i wanna say thank you very much to all of you...=)

salam..chill

No comments: